6.5.18

Divna Lulić Jovčić: UŠATA PESMA



Divna Lulić Jovčić je slikarka i pesnikinja iz Subotice. Još nije objavila zbirku pesama za decu, ali jednu pesmu je podelila sa nama :)










UŠATA PESMA

„Dečko, a ima dugačku kosu!“,
mnogi o mom izgledu sude.
Lupio nekog zbog tog bih po nosu,
briga me, pa nek bude šta bude!

„Kao devojčica izgledaš tako!“,
i jedan i drugi deda me guši!
Kao da meni jadnom je lako!
A kako da sakrijem velike uši?

I šepure se, ko ordenja neka,
kroz kosu mi vire, ko iz inata!
O, da sam barem postao zeka,
ponos i dika ušatog brata.

Možda čak mogu i da poletim!
Izgledam smešno i bez veze!
Da l’će me neka devojčica hteti
sa ušesima poput lepeze?

A ako budem imao sreće
možda se još i mogu spasti!
Znam da se uši smanjiti neće,
Al’možda će mi glava porasti!

No comments:

Post a Comment